tirsdag 12. mai 2009

Noen av nyhetene...

                                          Har fått inn igjen brødkorger :)Søte ;)
                                                Sengeteppe eller teppe på sofaen :)
                                                 Duse fine farger....
                                             Søte  knotter!Mange som pusser  opp gamle ting for tiden :)
                                                Må som oftes skifte til nye knotter da.....
                                              Serviettholder fra Covent garden...
                                                     Ser ut som om vi får masse plommer i år også ;))
                                                      

                                                      Kos dere med Frustrerte fruer,det skal jeg også ;)

                                                      Klem Siw

11 kommentarer:

Guttemamma sa...

Alltid mye fint i bua di...:-)
Skal sløve foran både fruene og private praksis,deilig!!! Kos deg du og, Siw M.
Klem fra Anette

Monica sa...

så mye nydelig du har fått inn. den avlangete brødkurven har jeg, den er superskjønn med de hjertene. jeg bruker den faktisk i vinduskarmen på badet til å ha dilldall i:) Veldig fornøyd med den:) Quilte teppet var nydelig, lekre duse farger:) Sitter her å venter på fruene ja, nå er jeg lei av å lese så nå skal jeg kose meg:) ønsker deg en nydelig tirsdagskveld:) klem monica

h.espe sa...

Såå mye flott som har ankommet butikken din - igjen!!!!

Ja, nå er det snart å benke seg fremfor fjernsynet, og se Frustrerte fruer... Kos deg!

Klem fra Hildegunn

Husdraumen/Anita sa...

Hei Siw!

Og takk for hyggelig hilsen!
Det skal bli "mitt" hus. Vi starter å bygge nå til sommeren. Stor stas og veldig spennende:)

Du har så mye fint å vise frem her, mye jeg kunne tenkt meg i nye-huset!

Smil fra Anita

Anonym sa...

Hei så fine kurver. Sånn vil jeg også ha ;]
Er snart klar for fruene jeg med.
Ha en fin kveld.

Villa Kos og Kaos sa...

Masse fint!!
Brødkurvene var bare SÅ søte!
Må bare være drømmen å få omgi seg med så mye flott!!
Kos deg med fruene, det skal jeg også!
Klem G-C

Emmas Verden sa...

Hei Siw :)Så mye fint du har..kjenner igjen en god del av det,så vi har nok mye lik smak ;)Ha en fin kveld!!!Klem Anne***

Linda sa...

Her var det masse fint ja!
Og plommetreet er jo nydelig da!
Norske plommer er jo så godt!

Klem fra Linda

Pinton sa...

ææææ! jeg vil ha slike knotter! ha på kjøpmannsdisken min vettu!! og rund brødkorg til å ha kuvertene mine i:) titihi.. jeg vil hjem!!!

Frk. T sa...

Såå mye fint, deilig å få inn litt nyheter sikkert! Skal ta en titt på nettbutikken din nå med en gang jeg: )

Ha en fortsatt fin kveld!: )

Frk. T sa...

Huff, beklager.. Mente å huske du hadde nettbutikk, men der tok jeg feil..

Vi snakkes: )