torsdag 26. november 2009

Vil dele en glad nyhet med dere:)

Takk Gud,så glad jeg er i dag!!!

I juni fant de flekker på skjelettet(Brystbein og i hoften).
Nå på tirsdag var jeg på ny scanning,å i dag før legetimen,var jeg så nervøs..
Men fikk vite at flekkene var borte :))))
Så nå må det feirest!
Vet ikke helt hvordan,men blir vel ned i byen for å kose oss litt ekstra i dag...
Er allerede ferdig med 17 av 33 strålinge nå,synes det går ganske fort og greit :)
Skal bli godt å komme hjem til guttene i morgen da..

Butikken blir åpen 12-16 nå på lørdag..
Ingen bilder i dag(glemt kameraet)

Ta vare på hverandre!!

Klem Siw

29 kommentarer:

Camilla sa...

Så flott å høre, det er jo kjempe god nyheter!!!! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne... kan man kalle det en liten førjulspresang..?!

Klem fra Camilla.

Tomines hjem sa...

Tenker på hvor tapper du er hver gang jeg er innom deg.. for en gave... for en glede... den beste måten å feire på må vel bli å være sammen?? for en deilig førjulsgave .. stoooor klem til tapre deg, så nyyyyt dagene...

Audhild sa...

Så bra Siw!!! For en god nyhet!
Du er så tøff:) Du får glede deg masse frem til jul nå, og vips så er du ferdig med alle kurene også!

Klem Audhild!

Jeanette sa...

Kjempe, kjempe bra!! Blir helt rørt av sånne ting.. snuft..
Go klem til deg fra meg!

Berit T sa...

For en god nyhet for deg og dine, og at du deler gleden med oss, og vi gleder oss meg deg.
Dette må være den beste nyheten å få nå oppi alt som du er gjennom.

Klem fra meg.

adales verden sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad jeg ble;)
Dette var en fantastisk nyhet. Hurra Siv!!!
Kos dere med feiring<3 <3 <3
klem fra anniken

Unknown sa...

såå kjempeflott å høre!!! det er så bra at legevitenskapen har kommet så langt som den er i dag på dette feltet. det må være virkelig en lettelse for alle gutane og jenta og ikke minst degt sjøl. virkelig noe å feire!!!

Hulda sa...

Virkelig gode nyheter! Flott! :-)

Guttemamma sa...

Sitter på jobb..og måtte bare ha fem min vekk fra skole og planer og nå ble jeg så glad at jeg nesten roper ut høyt her jeg sitter!!! Fantastisk!!!! Verdens største klem sendes og snart er det jul!!!

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Lenge siden jeg titta inn til deg, nå. Så godt å høre at alle flekker var vekk!Har sikkert vært kjempetøft å gå så lenge å vente på scanning?!

Så masse fint du har i butikken din, også! Skulle ønske den lå litt lenger sydover i landet!:)

Ha en fortsatt fin uke! Klem Nina

Magdalena sa...

så flott,- gratulerer...!
en skummel tid du har
bak deg,- takk for at du deler gleden, har tenkt så myepå deg..
ønsker deg en vakker helg....!
klem, magny

H elle K sa...

Så bra, det må jo være en lettelse, så mye som du har gått igjennom. Ønsker deg alt hell og lykke , og kos deg i helgen med gutta.
Klem kristin

MariMaja sa...

Så utrolig deilig det må være å få den beskjeden da!
Kjempeflott!
Det fortjente du;)
Ha en fin dag videre;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

ÅÅÅÅ!!!! so fantastisk!! det er jo den beste nyheita!!!! :)
kos deg med feiring, for det er verkele nåke å feire :)

Klem M :)

Lotta sa...

Fantastisk! Kjempe gla på dine vegne!Du er tapper! Kos deg masse i dag... Hurra for deg! :)
Mange gode varme klemmer fra
Lotta

Ruths datter sa...

Det var gode nyheter. Klart dere må feire det.Ønker deg alt godt og en god helg hjemme hos dine.
Klem

Datt sa...

*Jubler med* :D

Renate´s hjem sa...

Det var godt å høre Siw! Du får ha en fin førjulstid!
Klemz

Stine sa...

Gratulerer!!
Tipper adventstiden blir mer spesiell nå, når man får sånne gledelige nyheter :)
Klem, Stine

Christinas låvebutikk sa...

Åh det bar skikkelig god å høre Siw!! Må være en lettelse for deg og din familie!
Ønsker deg ei nydelig helg!!
Go førjulsklem!!

Emmas Verden sa...

åå så godt å høre Siw!!! tenker mye på deg og det du strir med..synes du er utrolig tøff!!
kos deg med dine kjære og ha ei fin førjulstid :)
varm klem til deg fra meg ;)
Anne***

frøken olsens drømmer sa...

Å så deilig for deg ;))
Kjenner det i hjerte mitt...
god klem fra meg;))

lavendel mio sa...

Å nå vart i gla Siw! Har tenkt mye på hvordan du har hatt det denne høsten, dette er nå vel verdens beste julegave kan i tenke meg.
Ønsker deg en nydelig advent, klem Hanne

Bette sa...

Så gode nyheter!!! Utrolig glad på dine vegne♥
Ha en fiiiin feiring, og en deilig helg!

God klem fra meg♥

Min stil sa...

Å få flott!!! Har tenkt masse på deg og ønsker deg alt godt. Kos dere nå i førjulstiden.
Stor klæm fra Susanne

Ida sa...

Hei vennen!

åH, nå kommer jeg til å gå å legge meg med ett stort smil om munnen! Så fantastisk! Dette var veldig gode og gledelige nyheter.

Du er sterk og utrolig tapper, er stort forbilde for mange andre. Jeg vet det er en tøff tid du er igjennom, både fysisk og psykisk!
Jeg sender over all styrke og støtte - ta i mot :-)

Tenker masse på deg, vennen!
stor natta klem fra Ida

Anonym sa...

Hei Siw og så fine nyheter. Jippi. Har en liten hilsen inne hos meg til deg. Kos og klem på 1. advent. Britt Eva

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, eg er sååå glad, Siw :) Har tenkt masse på deg, og synest du er kjempeflink som klarer å vere så positiv! Du er eit kjempeflott menneske :) Håper du koser deg masse! Og ja, det er veldig viktig å ta vare på kvarandre. Sender deg ein godklem og ein varm tanke! :) Takk for gladnyheita! :)

Vigdis sa...

Så godt å høre Siw:-)Blir godt å gå julen i møte med sånne nyheter. Kos deg masse i denne førjulstid og nyt hverandre:-)

Klem