fredag 12. mars 2010

Nyheter :))

Nytt fra Sagen i dag:)
De serviettene og fyrstikk eskene er veldig fine
til å pynte konfirmasjons bordet med :)
Greit å begynne å planlegge tidlig :)
Har masse som passer til å pynte bordet med:)

Linputer 50#50.kjempefine! (ikke tatt av plasten )
Ny leverandør...Papiret er håndlaget av Anna :)
Flotte til å ha i ramme!
Flotte sitat på svensk:
Du måste gjennom vinteren om du vil se sommeren ....

Vi lever en sekund i taget,och sekunden er just nu!

Døm inte alt du ser.
Tro inte alt du hør.
Sag inte alt du vet.

Hun har også laget fine bilder og bokmerker
med sitat på svensk og latinsk.

Sann vennskap er evig.

At leva er mer en at bara holde seg vid liv.

Fanga dagen,betenk ei morgendagen.

Jeg tenker,altså jag finns.


Nå dufter det så friskt og godt i butikken ! :)
Fikk en leveranse med Savona ( Magny )
Dufter både eple,bringebær,appelsin og
jordbær+++
Hærlige såper,flotte vennegaver!

( trykk på bildene,å de blir forstørret)

Ellers vil jeg ønske alle en god helg :)
Ps har åpent søndag 12-15 :)
VELKOMMEN
Klem Siw

7 kommentarer:

Vigdis sa...

Kjenner duften av såpene helt hit ;-))))

Riktig god helg til deg Siw

Arbeidshuset - Stine sa...

Venter på leveranse fra Sagen vi også - Er jo så masse fint!! :-)
Synes jeg kjenner duften av såpene jeg også....

God helg ,Siw! :)

Anonym sa...

Hei Siw. Jeg er så forkjølet at jeg får ikke frem såpelukten (he-he) men de ser ut som å lukte veldig godt. Har fått såpe fra H&C men får vente med å lukte..
Ønsker deg en fin helg.
Klem Britt Eva

Guttemamma sa...

Elsker de såpene til Magny! God helg til deg og dine!!
KLemzzz

Siv sa...

Nydelig butikk du har :)
Med mye fint...

Flotte bilder i bloggen din.

Titter nok innom her igjen !

Siv

Emmas Verden sa...

jeg fikk også en kasse fra Sagen igår ;)
nydelige servietter og kort,kalendere,nattavers,fader vår mm. putene og lysene stod i rest..kommer senere :)
har ikke mange såper igjen fra Magny..så det må jeg nok bestille igjen om ikke lenge..de er både nydelige og lukter utrolig godt!!

ha ei fin helg Siw..snør det hos deg også..??
jeg vil ha VÅR.. ;)
klem Anne♥♥♥

Siv sa...

Tusen takk for kommentar hos meg ♥

De såpene lukter sikkert himelsk...

Titter innom igjen jeg ;)

Ha en deilig søndag med dine ♥

Klem Siv