søndag 30. november 2008

Advent..

I dag var det koselig å stå opp med adventslys
i vinduene:)Var oppe tidlig ,skulle på arbeid...
Har kjøpt meg hvite svibler 6 stykker..
Når jeg kom hjem i dag,hadde gutta mine
plukket reinsdyrmose til meg :)




Disse gardinene broderte jeg for ca 10 år siden,
Er blitt en tradisjon å henge opp disse hvert år på
kjøkkenet..
Dette er de eneste nissene jeg har i hus,fordi jeg er
så glad i engler....( Skal bli røde lys i stakene etter hvert)



Må finne meg noe rødt å henge på stolene.
Helgen går så alt for fort :(
Har nok å henge fingrene i på denne tiden,men
så er det koselig å da :)





14 kommentarer:

Anonym sa...

Hei - så fint du har pyntet. Har ikke fått tatt noen nye bilder enda jeg. Så mye annet å ta seg til også i helgne : )) Vi våknet til masse snø i går og i kveld er det minus 5 grader.
Ha ein god natt og ei fin uke.
Klem

Ida sa...

Så fint du har det ! Utrolig koselig den kappen du har på kjøkkenet - syntes det er noe helt spesielt med de tingene man tar frem hvert eneste år - tradisjon er en fin juleting :-)

haha.. vaskerommet/stellerommet blir nok bare vist frem EN gang - og det er når det skal blogges ;-) Jeg kan ikke skryte på meg noe orden den - jeg skal bare late som den dagen jeg viser det frem ;-)

Ha en superfin uke! Klemmer

Fru Fjeldhammer sa...

Så flott det blir.. så morsomt å se den adventstaken hvit!

Helt enig, helgene går altfor fort!!

Ha en fin uke.. klem

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå koselig og julete du har fått det!! Kjempe-flott!

Klem Anette

Kristoffa sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min:)
Så fint det ser ut til å være hos deg. Det var jo så koselig pyntet. Gardinene dine var jo veldig fine da!!!
Ellers ser jeg at dere driver med et stort uteprosjekt. Det ser ut til å bli riktig så fint. Dette må jo ha vært en enorm jobb. Sikkert godt når det blir ferdig.

Ha en fin dag!

Japsee sa...

Takker for koselig kommentar hos meg:)Du har det jo kjempekoselig hos deg også da. Ja sant som du skriver, helgene går for fort. Idag har jeg begynt på nedskuringen til jul, puh! Badet er tatt, og mere tror jeg ikke jeg rekker før jeg skal på senvakt. Du får ha en fin dag.

Klem fra meg.

AG sa...

Hei:)
Takk for innspill på bloggen min. Nå begynner jeg pyntingen litt pø om pø jeg også. Så koselig adventsstake du har:) Og så flotte julegardiner, det er så koselig med tradisjoner!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
Klem AG

MiaMaria sa...

Hej Siw!

Så fint du har gjort det till jul....
Och vad härligt med traditioner...

HA´det så gott denna vecka!
MiaMaria

Anonym sa...

Hei.
Så koselige kjøkkengardiner. Så morsomt å ta frem år etter år, spes. når man har laget det selv :)
Hilsen fra Agathe

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Ååå så fin ljusstake med änglar på.Den skulle jag vilja ha....!!!

jättefint du broderat!
Det kan jag absolut inte göra.

Kramizz Nilla

Hulda sa...

Virkelig flotte gardiner du har laget, så nydelig brodert.

Inspiration i vitt sa...

Hej, hyasinter är väl det bästa som finns och vad fint du har satt dom samman i en korg.
Kram på dig/Ingela.

Jeanette sa...

Heisann! Så koselig du har pyntet til advent. Den adventstaken er bare kjempefin, artig å se den i hvitt. Jeg er også glad i svibler, de gjør så mye ut av seg. Flott dekorasjon:)

Lykkehuset sa...

Så koselig det er hjemme hos deg! Den adventstaken har jeg også:-) Har du spraylakert den?? Kjempe fin! Gardinene dine også! Dette er jammen en herlig tid:-) Klem