mandag 23. mars 2009

Kaffe/te selskap?

Har dekt på bordet i butikken :)
Lettere å få vist frem det en har på den måten ...
Å få variert utstillingen litt....
Det glass servicet er bare såå fint!
Glass er veldig fint og rent mot hvitt.....


God plass i butikken selv om det bordet er der ...

Er så heldig å ha en snill og handy mann :)
Han har laget en ny disk til meg,er så fornøyd !
Tidligere brukte jeg bordet,men det ble for lavt...




Fikk to fine bilder i posten på lørdag :)
De er fra bloggen Lindas skattekammer.....
Må finne en fin plass til de to:)
Ps,i dag kom det hvite stolputer med volanger,KJEMPEFINE!!
Legger ut bilde senere....
Ha en fin uke alle sammen :)



22 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye fint du har fått inn igjen.
Ja endelig fikk jeg begynt å male litt igjen. Vårvær her nå så da kommer overskuddet vettu. Skrivebordet var vært Venke sitt : ) Fikk det for mange år siden - og nå tatt ibruk igjen.

Randi sa...

Heia Siw!
Å ja du,dette bordet vart no berre super fint da!!Eg likte godt både serviset og den fine duken!

Ja.Ja...no kom sola:-)))men for 1 time sia snøa det frå open himmel ( ja det smeltar heldigvis etterkvart;))..
Eg har fri idag,men resten av veka blir det full rulle:-))
Ha ei fin veke Siw! Klem!

Anonym sa...

Hei hei, så fint et bord du har dekket på:)

Likte så godt det hvite stett fatet som er på kaffebordet jeg. Hva er prisen på det?

Kristin

lavendel mio sa...

Jammen ei driftig ei du:))
Så blir det fole fint og da;)
Massse fint du har fått inn igjen:)
Ha ei kosele veke,klem:)

i Emmas vita hem sa...

Finfint! :) Gillar den nya dörrmattan! Är svårt att få tag på fina dörrmattor, men den var riktigt fin :) Kramar Emma

Guttemamma sa...

Har sagt det før ,men sier det igjen-butikken din er fantastik!! Har og de samme bildene fra Linda, de må jeg jammen vise nå som de er kommet opp på veggen. Synes de er veldig søte!
God ide å dekke i butikken, fint for kundene å få ideer!!!
KLem

Linda sa...

Wow....for en herlig butikk du driver!
Masse spennende ser jeg!
Her skulle jeg ha vært en tur!
Tenker det blir med litt hjem også...

Mandagsklem....

Størhuset sa...

Var jo nydelig å vise fram varene slik, lettere å se ting da,og så er det jo ganske gøy å dekke bord,hvertfall når en har så mye lekkert å fråtse i som deg!

Nettan sa...

Va mysigt det ser ut! Å disken var ju jättefin, passar perfekt in där!!
Kram Nettan

MiaMaria sa...

Hej Siw!!!

Alltid lika fina bilder från din butik.....och en massa nytt förstås...härligt!!!

Ha´en skön och grön vecka!
MiaMaria

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflott det bordet ditt var! :) Kjem gjerne på "kaffebesøk" ;) Hehe :)

Håper du har ei herlig helg! godklem til deg, Siw :)

Pinton sa...

Flink mamma..:) Og disken ble kjempe fin da.. bra pappa er en handymann:p

Missfryd sa...

Så fint du har det i butikken din. Nydelig borddekking:-)
Klem I

Karen sa...

Hei...
Så fin den butikken din :) kjempe koselig - og nye disken ble jo veldig bra....

Ha en finfin dag :)

Min Still By Maia sa...

Butikken din ser kjempe fin ut! Synd det er så langt unna. Takk for hyggelig hilsen hos meg :)

Klem

Kristins Hus sa...

Hei
Så mye fint. Heldig er du!!
Ja mer vårlig her inne i Bøfjorden i dag! En riktig FIN dag:-)
Kristin

Guttemamma sa...

Elsker plettene jeg og, men de trenger mye vann...ha en fin onsdag du!!
KLem fra A

Monica sa...

så nydelig det var når du hadde dekket bordet i butikken. flott med ny disk også! det ser ut til å være en kjempespennendes butikk, skulle ønske jeg kunne ha kommet innom!! Ønsker deg en fin onsdagskveld:)

Ida sa...

Åh, det er bare så herlig å butikken din ! Du er så utrolig heldig som kan leve ut drømmen din slik !Og den disken var utrolig fin - snille mannen da - og ikke minst flink!

Jaaaa.. jeg tapte kampen! Han var ikke lettere frustrert heller når han kom hjem og så to menn med stor bil og lasteplan bære ut den kjære sofaen hans - likevel fikk jeg ikek viljen min! Muligens like greit - den nye sofaen er ikke helt i den stilen jeg ville ha - men den passer inn her, er fin - praktisk og herlig å sitte i! Den er stoff - (OG IKKE SKINN!!!) - men den er mørkegrå - uansett blir den nok romantisk og vårlig med putene mine.. hihi :) Har fått låne en toseter av min søster og skal låne en enkel seng av mamma - vips så har vi to + tre :-) Ordner seg for snille jenter ja.. hihi ;)

Nå er det tv-kveld og snop i skålen (slankekuren får vente litt til..hihi!)

Ha en fiiiin kveld, vennen! KLemmer fra Ida

Inspiration i vitt sa...

Hos dig skulle jag kunna sitta och fika vid ditt fina dukade bord, så vackert.
Vilken duktig man du har som bara snickrar i hop en sån där fin kassadisk åt dig, så snäll han är.
Kramar till dig/Ingela.

Nina i Paradiset sa...

Ja, handymenn er kjekke å ha! Min er straks ferdig å være bilmekaniker på en stund nå, og kan fokusere på listverket som ligger i veien over alt! Vi jobber så bra sammen med det, derfor venter jeg til han er "ledig". Jeg tar mål, han kapper, jeg spikrer. (-jeg jukse-spikrer for jeg har egen kompressor og sppikerpistol!!)
Gleder meg til å få de opp!

Det fylles opp med flotte ting i butikken din nå! Spennende!

Ha en fin dag!

Vigdis sa...

Jeg fant, jeg fant:-) takk for tipset:-)
Skal hente den på lørdag. Var perfekt høyde på 120:-)Har jo ikke handlet mindre der...., men glemte helt den i min jakt på den perfekte kandelaber:-)
Ønsker deg en strålende helg:-)