fredag 28. mai 2010

God helg :)

Litt bilder fra butikken :)
Her er stor piå vår,hjalp til i butikken i pinsen ...
Alltid blid og trivelig,kjempeglad i deg Cathrine :)
Har fått masse varer i det siste....å mye har gått ut igjen :)
Å det er bra...
Så godt at det er sommer nå.
Har faktisk ikke kjøpt en eneste sommer plante enda.
Men vet hva jeg skal ha...bare det at døgnet ikke har nok timer...


Ønsker dere alle en god helg.
Håpe på å få tid til å se i bloggene deres i helga :)

Klem Siw

Ps Søndagsåpent 12-15, VELKOMMEN :)

14 kommentarer:

Karen sa...

Fiiiiiine butikken :) Tenker hun koser seg med å hjelpe til der...

Ha en fin helg!
*klem*

Ruths datter sa...

God helg til deg også. Godt at du har avsetning på varene. Masse flott i din butikk. Tenk at du har ei så stor datter da. Fint vær i bergen.
Klem

Audhild sa...

Masse fint i butikken ja:)

God helg, Siw:)

Lillians Tanker sa...

Ser at hit skal jeg en dag, håper jeg får muligheten i sommer:) Fin dagstur på en gråværs dag tror jeg:)

god helg, klem

Anonym sa...

Nydelig butikk.:) Jeg har sommerhus ikke langt derfra så jeg kommer en tur i sommerferien. :)God helg.

H elle K sa...

Masse fint. Kos deg i helgen.
klem kristin

Guttemamma sa...

Hei Siw!! Flink jente du har..må da være drømmejobb??
God helg♥
klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ønsker deg og en riktig fin helg.
Masse flott hos deg.

Simones Country Home sa...

Så masse fint da gitt. ;o) Godt med litt hjelp tenker jeg. ;o)

Ha en knall helg å kose deg masse.

Klem Simone :o)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Masse lekkert, som alltid Siw :) Så koslig med elste pia der og :)

Er så glad for at det er helg og fri! :) Dette skal nytast! ;)

Ønsker deg og dine ei god helg :)

Godklem

Linda sa...

så mange fine bilder fra butikken. Kunne brukt mange lapper her ser jeg;)

ønsker deg en fin lørdagskveld:)
klem

Evelyn sa...

HEi :)

Du e ikke den eneste som ikke he kjøpt noe blomster enda... men det blir..

Så mange flotte ting i butikken din nå.. kjempe fine bilde.

KJempe kjekt å få god hjelp i butikken da. Ei nydelig datter du har.

Ha en fin søndag:)

lavendel mio sa...

Hei Siw:)
En flott butikk du har arbeid opp, det skal du ha:)...nydelig butikkdame piå di:)
I dag hadde jeg meg en runde å fylte opp bilen med planter , så nå blir det endelig:)
Ha en fin onsdag, klem Hanne

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei Siw :)

Eg håper på å stikke innom butikken din 25 juni :) om alt går etter planen :)

*stort smil*

Godklem :)