mandag 7. februar 2011

Åpningstider uke 6




Disse søte barnekjolene kommer til våren :)
Har hatt lite blogging i det siste,ikke helt hatt den
store lysten..
Blir nok fremfor pc med Fb side for butikken og mailer
som skal svares på...
Kommer tilbake mere senere :))
Har hatt litt varierende åpningstider de siste ukene,å det blir
det fortsatt...
Men legger inn her for hver uke da...
Åpningstider uke 6
MANDAG 17-20
TIRSDAG 17-20
ONSDAG 17-20
TORSDAG 17-20
FREDAG 17-20
LØRDAG STENGT
SØNDAG 12-15
Ønsker alle en fin fin uke
Klem Siw

3 kommentarer:

min-design-strikk sa...

så søte kjoler :)

MissMette sa...

Hei Siw
Skjønner deg veldig godt at det blir nok tid foran pc`n… og særlig når du driver butikk, kan tenke meg at det er mye. – en liten stund siden jeg la igjen en hilsen hos deg, og jeg ville bare titte innom for å si hei ♥ Mye fint du har i butikken din, jeg trykte på liker på Facebook siden din – men kom ikke inn på den andre. Det var to sider som kom opp, men bare en som jeg kunne trykke liker på. Ja, ja… håper innleggene dukker opp på min Facebook side :) Ønsker deg en fin fin helg, og morsdag som kommer. Klem fra Mette

Villblomsten sa...

Nydelige kjoler :-)