tirsdag 17. februar 2009

Kjøpt litt nytt :)

Har kjøpt meg en kjempesøt kjeramikk skål på
BK 19 i Molde ;)
Blir til at jeg kjøper en ting hver gang jeg er der :)
Elsker den butikken,det er så mye flott der,å ikke
er det masseprodusert eller:)

Samler også på kunstglass som jeg kjøper der:)

Er ikke så veldig glad i masse farger,men på glassene synes
jeg at det skal være farger :)



Kjøpte meg en ny Pletter i luften også :)
Veldig dekorativ......


Ventet nye varer i dag som jeg skulle blogge om
men de kom ikke,typisk :(
Men har dem her sikkert i morgen :)
Her er nydelig lampe fra Covent Garden.
Tipper det er tv kveld for de fleste i Blogglandia i kveld ;)
Det er det for meg i allefall:)
Ønsker alle en flott kveld...




10 kommentarer:

h.espe sa...

Så fin skål du har kjøpt deg. Gøy med noe som ikke ALLE andre har, og den butikken ser ut til å ha masse flott....

Gleder meg til å se hva som kommer inn i din butikk også jeg...

Ha en fin tv kveld - kos deg!

Klem fra Hildegunn

Randi sa...

Hei og hopp!!

Jau da,i kjellaren er det godt og varmt,å steikjande fin musikk,svingar kosten som berre det:-)))Ja eg er så glad i den engle guten min,litt artigt at ein gut på 13 lagar englar til ho mor da:-))
Å shit...fann du deg så mykje fint i Molde du da:o) HmHm...å dei søte glassa da!
Den lampa du...selger du den?:o)
Ja i kveld er det div på tv`n ein må få med seg;))
Kos deg i kveld no da!!
God klem frå meg!

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Vilken underbar plättar i luften!
Alltid roligt med nytt pynt...;)
Lycka till i min utlottning!
Kramar Camilla

i Emmas vita hem sa...

Hej! Ja det kan vara klokt att se hur golvet håller. Än så läge sitter frägen bra iaf :) Vilka härliga färger det var på glasen, glat och vårigt! Tack för den gulliga kommentaren, jag blir så glad!
Kramar Emma

Nettan sa...

Å vad jag gillade skålen! Jättefin!
Kul om jag kan inspirera till lite målning!;-) Ha en´bra kväll!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Her var det mange fine bilder. Mye fint du har kjøpt deg på Moldetur. Jeg skal en tur på shopping i helgen - til et par butikker i Lier som selger Green Gate. Lyst på litt nytt. Jeg har nettopp sett på fruene og nå Privat Practis - samtidig med blogg. Ha en fin onsdag - og håper du får inn nye varer så vi får se.

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken söt skål med hjärta och vilka härliga glas....

Ha´en bra vecka!
MiaMAria

Julies sa...

Hei. Molde ja, der har jeg halve slekta mi...
Hyggelige bilder. Samlet på glass da ungene var små, men de tålte ikke putekrig på stua... EI pute og ETT kast var nok - da hadde jeg ikke ett eneste kunstglass etterpå... Så hold døra lukket, skru skapet fast i veggen og håp på det beste !

lavendel mio sa...

Den skålen med hjerte var råfin:)
Glassene var jo reine kunstverket:)
Masse fint på butikken ser jeg ja....:)

Ha en nydelig kveld:)

Vigdis sa...

Jeg kommer å kjøper en:-) Hvor ligeer butikken din hen da?
Vet hvor Sigbjørn Folland bor, men ikke så mange andre der ute:-)

Vigdis