torsdag 26. februar 2009

Måtte bare ha en kopp i dag å :)

Var en tur i Molde i dag :)
Da må jeg jo alltid innom BK19,der hadde de fått inn en
ny kjeramikk kopp :)
Den ble med hjem selvfølgelig (den ned blå striper)
Den butikken kan anbefales!
Masse flott og ei hyggelig dame bak disken :)


Har kjøpt de to fatene der også,elsker dem !!

Så litt reklame fra min butikk også ;)
Venter masse varer fremover :)



Fra litt forskjellige vinkler...




Skal fylle nykoppen min nå,å kose meg med 2 nye
interiørblader jeg har kjøpt i dag :)
Ble også med noen vår løker hjem i dag :)
Hadde besøk av en blogger på bua en dag,kjempekoselig!
Artig å bli kjent med noen innpå her :)
Siw




15 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig mye flott du har i butikken, jeg måtte zoome og se. :)

Kristins Hus sa...

Hei
Dette var en hyggelig blogg/butikk :-) Nydelig keramikk. Den butikken du nevner har jeg ikke sett. Hvor ligger den?
Artig å treffe nordmøringer i blogge-landet!! Ser ut som du har en veldig fin butikk! Har du drevet lenge og går det bra med bedriften ?
Hilsen Kristin i Kristins Hus

Kristins Hus sa...

Så bra :-)
Skjønner godt at du liker det ja. Har lyst itl å jobbe med dette selv også;-)

Guttemamma sa...

Her skal det zoomes ja!! :-)

Randi sa...

Heia Siw:-))
Shit,var du i Molde idag???Det var eg og ..hahahaha!!Å pokker`n da,hadde eg visst at du var der hadde oss kunne møtast!!HmHm...Eg kom til Molde i 10 tida idag,kom heim hit litt over 18.00 i kveld:-))
ÅÅÅ,det vart enda eit krus på deg idag:-)))artigt da!Å du har no så mykje fint på butikken din sjølv du!!!
Tja....men egnetleg skulle eg ha tatt turen opp til deg,men det ha ikkje funka idag når du ikkje var der!Får ta det igjen da;))
Å so gøy da at du har hatt besøk av ein blogger idag,artigt vil eg tru!
Ja men da får du kose deg i kveld!Klem frå meg!

lavendel mio sa...

Hei og takk for sist:))
Nydelige kopper,må ha me en tur dit forstår e:)
Kom heim i dag,etter mange timer i bil.Så nå er jeg trøtt som ei fele...
Skal prøve å lage et innlegg til helga.Glemmer ikke butikken din med det første,så masse fint...og med en så koselig dame bak disken får en ihverfall lyst å komme tilbake:)

Ha en vidunderlig kveld:)

Bette sa...

Tusen takk for det:o)
Jeg bare elsker koppene dine! De er helt unike! Skjønner godt at du samler på dem!
Ha en fin helg!!

Klem fra Bette;o)

lavendel mio sa...

Kos dokk på restauranten:)

Klem:))

Randi sa...

Heia Siw!
Tusen takk for helsinga frå deg!Jau det gjorde godt med ein jobb no,pes etter å ha gått so lenge heime.Det har ikkje vore sundt for meg,eg er alt for pratesjuk og sosial eg til å gå her å stulle åleine.Ja han er no her han "lille"guten vår på 13 da,men han klare seg fint.Ja det blir vel til at eg kjem heim med litt stæsj av og til ja frå butikken:o) ;))Der er det 50-50 med smike/parfyme,og gaver.:-))Å ikkje minst så treff eg masse kjekke folk.Å ei søt jente på 27 som eig og driv butikken.Ja tenk da,der var 21 som søkte,å eg fekk jobben!!:-))))Eg er no stolt eg:o)
Ja no set eg her åleine å drikk morgen kaffen,har fyrt god i ovnen,det er drit kaldt ute!!Æsja! :-))
Ja da håper eg at du får ei kosleg helg! Klem!

Fotballmamma sa...

For en nydelig butikk, fikk veldig lyst å slå meg løs der inne..he he! Men den ligger nok litt langt unna..

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott ein kopp du har fått deg :) Kjempe artige og flotte kopper du har!:) Gøy!

Takk for så fin tilbakemelding :) Ja, det er utrulig vakkert ute.. :) Og i dag kom dessverre snøen igjen. Sjølv om han er vakker den og, så ønsker eg at våren skal komme no.. :)

Godklem til deg! ha ei herlig helg :)

Min Still By Maia sa...

Takk for koselig hilsen. Så utrolig fin butikk du har og koselig blogg. Koppene du viser var kjempe fine.

God helg klem fra meg

Kristins Hus sa...

Takk for det. Gammel sjenk, malt i egghvit;-)
Ja, de er fine. Ikke vanskelig å overvintre. Loft eller kjeller. Jeg har nesten ikke vannet... Ja, de røde blir litt "kraftige" i fargen for meg. Men jeg synes de er fine å ha ute :-)
God helg
Kristin

h.espe sa...

Ha, ha, ha... ;o) Hvem tenker koffert her...??

Så flotte kopper - helt nyyydelige er de, og for en fryd å kunne kose seg med en kopp kaffe fra de....

Ha en flott søndag videre!

Klemmer :o)

White Heart Line sa...

Hei. Kjempefin blogg du har. Kjekt å finne noen som kommer fra samme område som meg:))