tirsdag 9. november 2010

Gleder meg til jul :)

Føler at dagene flyr,snart er det jul :)
Kjenner at jeg begynner å glede meg :)
Mens jeg prøver å vaske litt,så frister det å
henge opp litt nytt...
Har ganske mange tekster her og der nå,men
synes de er så fine!
(har 21 forskjellige i butikken )




Har tatt opp et minitre også :)
Vet ikke helt hvor det skal stå ennå :)
Selger sånne bøtter i zink og creme farget.



Synes de skøytene er så søte :)
Kan henges på juletreet f.eks

Disse bildene fra Sagen er bare så skjønne!
Frister meg veldig :)
Liker så godt de duse fargene,elsker engler.




Men vi må ikke glemme småfuglene!
Kjøpte meg en mater på Plantasjen.
Den får henge i fred for storfuglene :)
Ønsker alle en fortsatt koselig tirsdagskveld.
Klem Siw



6 kommentarer:

Fruens sa...

Hei

Du har så mye fint,men jeg lurer på er det lyslenke med små lysekroner jeg ser på bilde??Har sett etter sånne en stund men aner ikke hvor jeg får tak i dem,har du noen tips??
Klemmer fra Fruen

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Vakkert, Siw! Du har så masse fint i butikken din å!
Og alle de lekre tekstene!! :)

Herlig! :)

Har du de jute teppene fra bloomingville du mon tro?

Ha en NYDELIG kveld!
Klem

Gullpiå sa...

Gleder meg sånn til å komme hjem til jul mamma!:):) Ahh, da skal vi kose oss max HVER dag:)

Simones Country Home sa...

Hei på deg berta.

Så fine bilder. Du det treet du har tatt opp. har du tatt opp et ute eller? Men hvordan tre er det da? Fint var det i værtfall. Kunne tenke meg et sånnt juletre jeg da. ;o)

Klem Simone

Ruths datter sa...

Så masse fint. Gleder meg til jul jeg også. Likte englebildene dine.
Klem

salige lavendel sa...

Takk for påminnelsen - jeg skal få kjøpt inn litt fuglemat til mine små fjærkledte venner i helgen!! Det er så koselig å ha dem rundt huset og se at de blir tammere og tammere, og at de banker på rutene hvis jeg glemmer å leggge ut mat til dem. Herlige skapninger! Så mye flott du har fått inn i butikken din. GOD helg til deg fra meg =)