tirsdag 16. november 2010

Nye fliser :)

Fått meg nytt kjøkken :)
Føles sånn enda det er 20 år gammelt :)
Nye gardiner,endelig noe som jeg liker på 140 cm

Her er de gamle flisene,æææææ
Var skikkelig lei av dem!!!!

Å her er de nye :)
Er kjempefornøyd.
Gemalen har kjøpt seg kaffemaskin,ikke den jeg ha
ville ha valgt da(litt stor) men kaffen er supergod da :)


Synes det ble stor forvandling,ikke mye som skal til..
Nå venter jeg på at han skal henge opp den nye ventilatoren
over ovnen i dag,så nå er den heeelt hvit :)





Ellers så har vi laget kakemenn (hjerter )
Spørs om vi må lage en stor posjon til ,for
det forsvinner litt etter litt..
Ps
Butikken holder stengt førstkommende fredag og søndag
Åpent som vanlig tir,ons og tor
Klem Siw



8 kommentarer:

Terese sa...

Det er ikkje mye som skal til før man føler man har ALT nytt. Kjøkkenet ble flott med nye fliser og ny flott gardin. Får jeg spør kor du har kjøpt den liftgardinen? Har sjøl kjøkkenvindu som er større enn normalen og det er ikkje mange som selger ferdig 140 gardin.
Ha en fin dag :)

Karen sa...

Jøss det var litt av en forandring :) Lekkert ble det... Og gardinene var nydelige !!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så koselig, Siw! :) Flink du er :)
Gardinen var så lekker :) Så herlig med kakebaking!

Ha en fin kveld :)
Klem

lavendel mio sa...

Hei i stuggu!!
Dæsken ka fint kjøkkenet vart da Siw!!
Gardinene var råfine de og, forstår godt at du e storfornøyd:)
Go kvell, klem Hanne

velkommeninnenfor sa...

Hei.
Det ble kjempe fint ! Faltene virker også straks mye større når du får avlange fliser på.

Mvh Elisabeth

Ceropegia sa...

Kjempefine fliser! Ble som ett helt nytt kjøkken. Og så har du veldig mye fint i butikken din! Var der på juni i år-kjempefint!! Kanskje får jeg muligheten til å ta turen igjen:)Ha ei fin helg. klæm:)

lisje astrid's husblogg sa...

Såååååååååå lekkert!
Gratulerer♥

God ny veke:)

Klem frå Astrid

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så knallfint det ble da, likte de flisene godt. Extreme makeover det der. hihi

Give away hos meg. ;o)

Klem Simone